GÖTEBORG

Imorgon bär det av mot Göteborg! Tåget går från Strängnäs vid halv 8 och sedan väntar många timmars resa. Blir där över helgen och är tillbaka på söndag. Liseberg, shopping och annat skoj med mina favoritbrudar står på schemat. :D

Idag har jag fått mycket nödvändigt gjort. Skrivit ut tågbiljetter, lagat lunch till imorgon, övningskört i en och en halv timme och nu sitter jag på golvet och försöker få ordning på min packning!

Hade även tänkt städa kaninburen men nu spöregnar det ju ute!? Får väl sitta inne och gömma mig för åskan istället..

MADDE 17 ÅR

Två bilder från igår när vi firade Madde!

HÅKAN HELLSTRÖM

Societetsparken, Varberg

"Du kanske aldrig når dit du vill nå, men du når mig"

HEMMA FRÅN VÄSTKUSTEN

Har haft ett par fantastiska dagar på Västkusten med underbara vänner!

Ska nu iväg och fira bästa födelsedagsbarnet: MADDE

BADAT I KATTEGATT

DANMARK

Idag tog vi en dagstrip över till Danmark! Det var supermysigt! Vi åt buffé på asiatisk restaurang, fyndade i presentbutiker och vandrade omkring på fina gator.

GÅRDAGEN

Gårdagen var fantastisk! Lägger upp fler bilder från konserten när jag kommer hem :)

VARBERG

Sitter just nu på ett glasscafe i Varberg. Om 40 minuter börjar konserten!

SOMMARDAG HOS NOREA

2 DAGAR KVAR

På fredag drar jag, Emelie och Elin till Västkusten. Vi börjar med att stanna i Varberg för att se Håkan Hellström och sedan bor vi i tre nätter i Halmstad.
Är inget superfan av Håkan (jag gillar några av hans låtar och har nu, i och med konserten, lyssnar in mig på flera) men jag tackar verkligen inte nej till en, förhoppningsvis, underbar trip med mina finfina vänner!

IGÅR KVÄLL

Igår kväll hängde jag med mina favorit tjejer. Vi lagade och åt "middag" tillsammans. Varför "middag" inom citationstecken? Haha.. Middagen bestod av ugnsmackor med pesto och mozzarella, grönsaker, chips och dipp!

SOM SOMMAR SKA VARA

Har inte alls prioriterat datorn/bloggen de senaste dagarna men tänkte ta mig lite tid denna morgon eftersom vädret utanför mitt fönster inte ser så inbjudande ut (blåser i massor)!

De senaste dagarna har varit super och jag har hunnit med en hel del!
Spelat volleyboll i massor, ätit lunch och badat vid Krampan, haft dansuppvisning i Tuna park, spelat Galenpanna, fått nya feta högtalare, somnat framför film osv.

LYCKAD DAG

Den här dagen har innehållit: tårtor, saft, kakor, familj, vänner, grillat, solnedgång, knasigheter, volleyboll, Madde (varit ifrån varandra i 6v), pussar, mys, presenter med mera!

FÖDELSEDAG

SOMMARSTUGAN

Befinner mig just nu i Hasselviken. Här ska jag tillbringa några dagar. Hörs när jag är tillbaka!

BARNVAKT

Sitter barnvakt åt brorsbarnen!

GÅRDAGEN

Igår kom Isabel in till stan så då passade vi på att ha lite picknick. Det var väldigt mysigt men väldigt kallt (det blåste en hel del!!!). På kvällen kom Erik hit. Vi spelade kort (jag vann!) och såg på Warm Bodies. MYCKET gullig film!

STRETCH

Idag har jag kört cirkelträning med blandade övningar (armar, ben, mage och rumpa). Tänker fokusera mer på enbart överkropp imorgon! Har även stretchat idag. Det gäller att hålla igång kroppen nu under lovet så att man inte tappar styrka, vighet osv. Behöver också bygga upp det man tappat för att inte bli överansträng eller skada sig när denna termin drar igång!

BAKAR

PERFEKTA SOMMARDAGAR

Senaste dagarna har jag badat, ätit glass, grillat, åkt båt, haft deeptalk på en ö, pratat i telefon med omtyckta personer, lekt med Nellys hund, solat, cyklat barfota, haft picknick på en brygga, varit barnvakt osv.

SYSTERHÄNG

Igår cyklade jag hem till min ena syster Sanna. Vi solade lite och inväntade Kicki (min andra syrra). När hon kom åkte vi och handlade lunch och sedan vidare till p10badet. Där tillbringade vi nästan hela dagen. Är tomato om kinderna nu hehe! Vi avslutade dagen med att grilla :)

Ännu en härlig sommardag!

Idag spöregnar det dock. Fast måste säga att jag tycker att det är väldigt skönt. Jag gillar när det regnar (oftast haha).

SOL

De senaste dagarna har jag hängt med mina systrar och idag ska vi ses alla tre! Sol och bad står på schemat :)

Slänger upp två bilder. En från igår och en på dagens frukost!

SOMMARDAGAR

Denna helg har innehållit en massa sommarkänslor! Har tränat dans med Norea, ätit pizza, sett på film, cyklat mitt i natten, ätit en massa glass, solat med Isabel, lunchat på stan, spelat kort, druckit saft osv.

FACE IT

Saknar er

ALMOST THERE

Bara nån centimeter från att sitta helt!

LATEST

Ätit i massor, kollat PLL, kalasat, myst med honom, lyssnat på musik, rensat ogräs, gjort en kroppsvisitering, suttit gränsle i någons knä, erkänt mig som the devil, köpt en tröja, sett på film, sovit ensam, sovit med sällskap, sovit borta, gått promenader, lagat mat osv.